تقویت زبان انگلیسی و اشتباهات ویرانگری که از آنها بی‌خبرید!
نوشته شده توسط : مدرس پیگیر !

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که یادگیری زبان انگلیسی را یک نیاز فوری در زندگی خود می دانید؟ آیا برای یادگیری آن قدم برداشته اید و گامی در جهت یادگیری زبان برداشته اید ، اما پس از مدتی انگیزه خود را از دست داده و به این نتیجه رسیده اید؟ اینکه شما انگلیسی یاد نمی گیرید؟

باید بگویم که شما تنها نیستید. بسیاری از زبان آموزان ، حتی پس از چند جلسه کلاس زبان یا حتی چند ترم ، به این نتیجه می رسند که نمی توانند در این مسیر موفق شوند و یادگیری زبان انگلیسی را کنار بگذارند و به طور کلی این مسیر را کنار بگذارند ، اما آیا این راه حل است؟ درست است؟

بدیهی است، نه

در دنیای امروز ، دانستن یک زبان خارجی مانند انگلیسی ، که سومین زبان پرکاربرد در جهان و یک زبان بین المللی است ، تقریباً برای همه لازم است.

بنابراین بدانید که پاک کردن صورت سوال به شما کمکی نمی کند و شما باید موانع و دلایل عدم یادگیری زبان انگلیسی را پیدا کرده و آنها را بشناسید و سپس برای حل آنها تلاش کنید.

خواهید دید که به نتیجه دلخواه خود می رسید. با این حال ، از آنجا که موانع یادگیری زبان انگلیسی برای همه زبان آموزان تقریباً یکسان است ، دلایل و دلایل عدم یادگیری انگلیسی به شرح زیر است.

به دنبال زمان مناسب برای مطالعه و تقویت زبان انگلیسی هستید

در دنیای شلوغ امروز ، اکثر مردم تقریباً وقت آزاد برای اموری مانند تحصیل در انگلیسی ندارند. به همین دلیل ، حتی اگر بتوانند وقت خود را به آن اختصاص دهند و در کلاس های زبان شرکت کنند ، فکر می کنند که وقت کافی است. بنابراین آنها باید با زمانی که در کلاس می گذرانند به نتیجه مطلوب برسند.

باید بدانید که باید زمان کافی را برای آموزش زبان انگلیسی بگذرانید ، اما این بدان معنا نیست که باید روزانه مقدار مشخصی وقت بگذارید.

باید سعی کنید تا جایی که می توانید برای این کار استفاده کنید ، حتی اگر یک چهارم وقت آزاد دارید. باور کنید اگر فقط یک ربع از روز ، حتی دو یا سه بار در روز را سپری کنید ، به زودی پیشرفت چشمگیری در یادگیری زبان انگلیسی خود خواهید دید.

اما اگر دائما به دنبال یک فرصت مناسب مطالعه هستید و می خواهید مثلاً دو ساعت برای این کار وقت بگذارید ، ممکن است حتی در عرض یک هفته چنین فرصتی پیدا نکنید و مدام انجام آن را به تعویق بیندازید.

با این حال ، باید از فرصت های کوتاه استفاده کرده و به درستی از آنها استفاده کنید تا ببینید نه تنها از تقویت زبان انگلیسی خسته نشده اید بلکه هر روز نیز تمرین کرده اید.

برای آموزش زبان انگلیسی ، فقط کتاب می‌خوانید!

خوب است بدانید که آموزش زبان انگلیسی مانند یک درس فیزیک نیست که فقط شما بتوانید با کتاب و تمرینات آن نظریه ها را بیاموزید. انگلیسی شامل چهار مهارت است: نوشتن ، صحبت کردن ، گوش دادن و خواندن.

برای رسیدن به بالاترین سطح مهارت زبان انگلیسی و به طور کلی یادگیری ، باید هر چهار مهارت را با هم توسعه دهید. با خواندن کتاب فقط مهارت خواندن و تا حدی مهارت نوشتن را تقویت می کنید.

اما مکالمه انگلیسی و ارتباطات ، که اساساً هدف بسیاری از زبان آموزان برای یادگیری زبان انگلیسی است ، بیشتر به مهارت های گفتاری و شنیداری بستگی دارد تا مهارت نوشتن و خواندن.

در نتیجه ، شما فقط با مطالعه کتاب نمی توانید در این مسیر پیشرفت کنید. البته منظور ما این نیست که شما به هیچ وجه کتاب نمی خوانید ، بلکه علاوه بر مطالعه کتاب ، اعم از دانشگاهی یا غیر دانشگاهی ، از منابع دیگر ، به ویژه منابع تصویری و صوتی و بهترین منابع گوش دادن به زبان انگلیسی مانند فیلم ، پادکست ، اخبار روزانه و .. تا حد امکان استفاده کنید.

بهانه گیری یکی از مهمترین دلایل عدم یادگیری زبان انگلیسی است

فرقی نمی کند که شما یک هفته یا یک ماه یا حتی یک سال انگلیسی خوانده اید. اگر در هر زمان این سوال در ذهن شما ایجاد شد که چرا من انگلیسی نمی آموزم و پاسخ شما به این سوال یکی از دلایل زیر بود ، باید به شما بگویم که این بهانه ای بیش نیست و لطفاً همه اینها را از ذهن خود پاک کنید در حال حاضر در.

اگر دلیل یاد نگرفتن انگلیسی را به سن خود نسبت می دهید ، باید بگویم که این کاملا غیرقابل توجیه است. اگر فکر می کنید که من از کودکی باید انگلیسی می آموختم و اکنون از توان ذهنم فراتر رفته است ، این فقط دلایلی است که می توانید خود را متقاعد کنید که نمی توانید کاری انجام دهید و فقط وجدان خود را آرام کنید. !

افراد زیادی هستند که از سنین بالاتر یادگیری زبان انگلیسی یا حتی زبان های دیگر را شروع می کنند و بسیار موفق هستند. در نتیجه ، پاسخ سوال شما سن شما نیست. لطفا به دنبال راه حل دیگری باشید.

شما معلم زبان انگلیسی خوبی ندارید!

یکی دیگر از عواملی که ممکن است دلیل عدم یادگیری زبان انگلیسی بدانید ، نداشتن استاد خوب است.

اگرچه ما معتقدیم که یک معلم زبان انگلیسی خوب می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند و به شما کمک کند هرچه سریعتر به هدف خود از یادگیری زبان انگلیسی برسید ، اما معتقد باشید که شما بیش از معلمی هستید که باید به خودتان کمک کنید. انجام دادن.

شما می توانید نقاط ضعف خود را به طرق مختلف شناسایی و تقویت کنید. اما اگر واقعاً به این نتیجه رسیدید که در این مسیر راهنمایی درستی ندارید ، هنوز یک راه حل وجود دارد. معلم خود را تغییر دهید و از معلم باتجربه تری کمک بگیرید.

مطمئن باشید با تلاش ، پشتکار و راهنمایی مناسب از یک فرد باتجربه ، باسواد و البته فنون تدریس آگاه ، زودتر از آنچه فکر می کنید در یادگیری زبان انگلیسی پیشرفت خواهید کرد.

منبع





:: برچسب‌ها: یادگیری زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: